תפריט
דפי נחיתה
דף נחיתה לעסק הוא דף אינטרנט עצמאי שנוצר עבור קמפיין שיווקי או פרסומי ספציפי.
מטרתו העיקרית היא להמיר מבקרים ללקוחות או לידים על ידי מתן מידע רב ערך או הצעה משכנעת.
יש שני סוגים עיקריים של דפי נחיתה: דפי איסוף לידים ודפי מכירות.
ההבדל ביניהם הוא המטרה העיקרית שלהם והעיצוב יהיה בהתאם למטרה.
סוג 1: דף מכירה
דף מכירה נועד למכירה נטו, עליו להתמקד אך ורק בשכנוע המבקר לבצע רכישה. דף זה צריך לכלול תיאור של השירות או של מוצרים מפורטים, תיק סקירות של לקוחות, קריאה ברורה לפעולה ותהליך רכישה ותשלום קלים מאוד לשימוש.
חשוב להכניס לדף זה את התועלות והיתרונות של המוצר או השירות שאתם מוכרים, הנעה לפעולה, הוכחות חברתיות, מה הכאב או הבעיה שאתם פותרים, הכל צריך להיות בשפה פשוטה וברורה כדי שהלקוח הפוטנציאלי יבצע רכישה ולא ינטוש.
חשוב להכניס לדף זה את התועלות והיתרונות של המוצר או השירות שאתם מוכרים, הנעה לפעולה, הוכחות חברתיות, מה הכאב או הבעיה שאתם פותרים, הכל צריך להיות בשפה פשוטה וברורה כדי שהלקוח הפוטנציאלי יבצע רכישה ולא ינטוש.
סוג 2: דף איסוף לידים
מטרתו של דף זה היא להמיר מבקרים ללידים על ידי לכידת פרטי הקשר שלהם באמצעות טופס. דף איסוף לידים מעוצב צריך להיות פשוט, תמציתי וממוקד במטרה ע"מ לגרום למבקר לבצע פעולה מסוימת, כמו מילוי טופס.
כדי ליצור דף נחיתה לאיסוף לידים, יש להתמקד בבניית אמון של הקהל ובמתן מידע בעל ערך רב. הדף צריך להיות עם כותרת ברורה, טופס פשוט ללכוד את פרטי הקשר של המבקר, וקריאה חזקה לפעולה.
חלק מהפרוייקטים שלנו:
דף נחיתה לעסק של רות מילר רפואה אסתטית
ליטל אליהו יועצת עסקית לקונדיטוריות
דף נחיתה לעסק של לורן שלו אמנת לנשים
דף נחיתה לסדנא "אושר לגוף ולנפש"
נועה מושיחוב מומחית לזוגיות ומיניות נשית לפני ואחרי לידה