מיתוג עורכי דין
מיתוג העסק חלון הראווה למומחיות המקצועית שלך
פתחתם משרד עורכי דין או יצאתם לדרך חדשה כעורכי דין עצמאיים?
מזל טוב!
קסם של התחלה חדשה היא חוויה בפני עצמה ולצד זאת יש לא מעט משימות מאתגרות וחשובות – מיתוג גרפי, גיבוש לוגו, עיצוב לניירת המשרדית וכמובן הקמת אתר.
ובשביל זה אנחנו פה!
מהו לוגו מוצלח?
לוגו LOGO הוא אחד ממרכיבי המותג BRANDING.
לוגו מייצג את הזהות של העסק באופן גרפי ומורכב מכתב או צורה משולבת כתב.
לוגו מוצלח מורכב מגופן, צבע, ואלמנט גראפי מתאים, כדי שה-DNA של המשרד:
אופי הפעילות, תחומי התמחות , אופי הצוות – ישתקפו באופן מדויק במסר הוויזואלי וימשכו לקוחות פוטנציאלים.
כעורך דין למה לך מיתוג ?
בשוק הרווי של עריכת הדין יש חשיבות והקפדה בכל היבט כדי לצבור לקוחות ובכלל זה הנראות הגרפית של הפירמה… לכן היא בגדר חובה!
הנראות הגרפית כוללת – לוגו ייחודי, נייר מכתבים ממותג, עיצוב ובניית אתר, וגם חומרים שיווקיים ותדמיתיים.
אתר לעורכי דין
אתר תדמית, האתר בא לתת מענה ללקוחות פוטנציאלים שמחפשים את שירותך, ניתן לראות באתר מגוון השירותים בהם המשרד מתמחה, מאמרים שנכתבו כערך מוסף וכמובן פרטי יצירת קשר.
חשוב שהאתר יהיה ברור עם חווית משתמש נעימה, מלא בתוכן רלוונטי. וכמובן מניע לפעולה.
מיתוג גרפי טומן בחובו שתי תועלות רבות משמעות :
נראות גראפית יחודית: לוגו יוקרתי, שימוש בנייר מכתבים ממותג ועיצוב אתר מקצועי – כל אלו מהווים תו תקן של איכות, הקפדה ומקצועיות.
התהליך הכרוך בגיבוש מיתוג גרפי מצריך חשיבה מחודשת בנוגע לקהלי יעד רלוונטיים, בידול וחידוד הערך המוסף של פעילות ושירותי המשרד אל מול המתחרים שלכם! ובכך תורם למיקוד הפעילות בתחומי השירותים המשפטיים המוצעים.
גיבוש לוגו של עו"ד אכן דורש התמצאות ייחודית
כסטודיו בעל ניסיון רב במיתוג גרפי של משרדי עורכי דין – התמצאות ועדכון בכללי האתיקה היחודיים היא תנאי ראשון למתן שירות מקצועי! עורכי דין כפופים לכללי אתיקה מקצועית ייחודית שנקבעו בוועדת הייעוץ לענייני פרסומות של לשכת עורכי הדין. ההנחיות וההגבלות קובעות כללים והנחיות גראפיות חד משמעיות: למשל, איסור על הצגת סמל המאזניים בסמוך לפירמה, איסור על ציור או סמל גראפי כלשהו, הקפדה על שימוש בצבעים מסוימים וכו .
מה הלקוחות מספרים
מרגישים שהגיע הזמן לשדרג את העסק שלכם לנראות של עסק מקצועי ואיכותי כמו שהוא?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
בקצרה כמה כללים:
צורות פרסומת באינטרנט ורשתות חברתיות :
- נייר מכתבים של המשרד לא יכלול כל איור. כמו, איור של פטיש עם סטטוסקופ. מותר לו לכלול את לוגו המשרד הכולל שילוב של אותיות משם המשרד או השותפים.
- במשרד בעל מספר סניפים, ניתן לרשום בשלט כל סניף את שמות כל עורכי הדין אבל יש לעשות בשלט אבחנה בין הסניפים ולרשום תחת כל סניף את שמות עורכי הדין העובדים בו בפועל. את אותה אבחנה יש לערוך גם בנייר המכתבים של המשרד, באופן שלא תהיה הטעיה לגבי עורכי הדין העובדים בכל סניף.
- איסור על ליווי הפרסומת במלל קולי ועל הכללת פסי פרסומת – 'באנרים'
- על עורכי הדין להימנע מפרסום תוכן "המערב תוכן מקצועי ושאינו מקצועי העלול ליצור הטעיה, שידול אסור, פגיעה בכבוד המקצוע או הפרה אחרת של כללי האתיקה המקצועית".
- איסור על הצגת דברי שבח עצמיים, דברים מטעים או דברים שיש בהם משום שידול.
התוכן לוקט מאתר לשכת עורכי הדין
"אתיקה מקצועית" – 53 – הנחיות והחלטות ועדת הייעוץ לענייני פרסומת
אתיקה מקצועית" – 53 – פרסומת: באתר המשרד מותר לכלול קטעי מדיה מצולמים מקצועיים